Ślub w rezydencji

ZARĘCZYNY | WESELE | POPRAWINY


Ślub to najważniejszy dzień dla Młodej Pary.
Poszukując idealnego miejsca, które jest kameralne, w zaciszu i eleganckim stylu z elementami historycznymi, nasza Rezydencja Myśliwska jest najlepszym wyborem i obiektem, aby zorganizować taką uroczystość. Nasi klienci posiadają gwarancję niezapomnianej uroczystości w historycznym budynku liczącym ponad 120 lat.
Nasza Sala Klubowa na tak wyjątkową uroczystość jest finezyjnie przez nas udekorowana, gwarantujemy elegancką oprawę.

Wesele

SALA REZYDENCJI

NASZ OBIEKT WYPOSAŻONY JEST W SALĘ, PRZYSTOSOWANĄ NA PRZYJĘCIA ORAZ UROCZYSTOŚCI DO 30 OSÓB

OFERTA ORGANIZACJI UROCZYSTOŚCI


  • Powitanie Rezydencyjnym Chlebem z Solą - Rodzice Pary Młodej
  • Powitanie winem musującym 0% lub Prosecco 0%
  • Specjalny rabat -10% na apartamenty (przy uroczystości zamkniętej wymaganym jest wynajem, minimum połowy apartamentów, bądź wszystkich ,aby posiadać gwarancje całego obiektu na swoją uroczystość)
  • Miejsca parkingowe na terenie zamkniętym, monitorowanym. Ilość miejsc parkingowych uzależniona jest i przypisana do ilości wziętych apartamentów (Do jednego apartamentu przypisane jest jedno miejsce na terenie).
  • Elegancko przygotowana sala w dekoracji Rezydencji Myśliwskiej (przy chęci innej dekoracji wymaganym jest wynajęcie dekoratora / florysty)
  • Serwis napoi bezalkoholowych zgodny z wybraną opcją Menu (w przypadku chęci napoi alkoholowych wymaganym jest zatrudnienie profesjonalnej firmy np. mobilny barman).

Pomoc w Organizacji i techniczna

  • W zakresie naszej bazy kontaktów niezbędnych do zorganizowania tak ważnej uroczystości, posiadamy we współpracy profesjonalne firmy kateringowe, fotografów, dj'ów, cukierników, wizażystów, fryzjerów itp.
  • Na sali posiadamy do państwa dyspozycji ekran multimedialny do wyświetlania zdjęć, bądź filmów. Oraz własny system nagłośnienia do odtwarzania muzyki z naszych programów, bądź nośników przekazanych przez klientów.

Informacje organizacyjne

Rezerwacje i wszystkie ustalenia uroczystości należy wykonać mailowo, bądź przy spotkaniu wymagane jest podpisanie arkuszu zawierającego wstępne ustalenia.

  • Koszt wynajmu historycznej Sali Klubowej Rezydencji Myśliwskiej na wyłączność na uroczystość do godz. 3:00 wynosi 861,00 zł brutto
  • Koszt wynajmu historycznej Sali Klubowej Rezydencji Myśliwskiej na wyłączność na uroczystość do godz. 13:00 wynosi 580,00 zł brutto
  • Koszt wynajmu historycznej Sali Klubowej Rezydencji Myśliwskiej na wyłączność na uroczyste śniadanie do godz. 12:30 wynosi 1963,00 zł brutto
  • Koszt wynajmu historycznej Sali Klubowej Rezydencji Myśliwskiej na wyłączność do uroczystości na cały dzień ze śniadaniem wynosi 2346,00 zł brutto
  • Gwarancję wyłączności obiektu na uroczystość jest wyłącznie przy zajęciu w terminie uroczystości wszystkich apartamentów.
  • W cenie obsługi dla naszych klientów, państwa uroczystość będzie koordynowana przez profesjonalnego i wykwalifikowanego Konsultanta Eventowego.
  • Państwa uroczystość będzie obsługiwać w przypadku innych posiłków przez profesjonalną firmę kateringową. Co będzie wymagało ustalenia wszelkich kwestii obsługi uroczystości. Cena obsługi firmy kateringowej będzie indywidualna i jako dodatkowym koszt do uroczystości.


Rezerwacja / Umówienie terminu na spotkanie / Zapytanie apartamenty@rezydencjamysliwska.pl

WYKONUJĄC REZERWACJĘ TERMINU PO USTALENIU WSZYSTKICH SZCZEGÓŁÓW I PODPISANIA UMOWY ,WYMAGANY JEST ZADATEK W WYSOKOŚCI 40%

Oferta uroczystości nie łączy się z innymi ofertami, ani promocjami.

Dodatkowe informacje

Śniadania w godzinach 7:00 - 9:00
Historyczna Sala Klubowa Rezydencji jest do dyspozycji gości, aby spokojnie posiedzieć przy napojach bezalkoholowych w godzinach 11:00 - 13:00 oraz 21:30 - 23:30

Przy uroczystościach zawierając umowę i omawiając wszystkie detale wymaganym jest zadeklarowanie godzin na śniadanie dla gości.
Para Młoda posiada przywilej otrzymania śniadania do apartamentu.
Istnieje również możliwość wykonania śniadania w formie poprawin, co wymagać będzie dodatkowej opłaty za salę, jak również podpisując umowę wymagane jest dokładne ustalenie wszystkich szczegółów tyczących poprawin.

Zmiana terminu / warunki anulacji

  • Umowa uroczystości może zostać jedynie anulowana z wyprzedzeniem do 30 dni przed uroczystością, gwarantować to będzie wyłącznie zwrot 50% zadatku.
  • Zmieniając termin uroczystości również wymagane jest minimum 30 dni przed terminem uroczystości, w innym przypadku potrącana jest kara w wysokości 10% zadatku.
  • W przypadku odwołania na ostatnią chwilę, bądź zgłoszenia przeniesienia terminu na ostatnią chwilę w terminie krótszym jak 30 dni zadatek jest całkowicie bezzwrotny i przepada.